Tájékoztatunk Titeket, hogy csomagátvételi pontunk a 04.19.-én pénteken zárva tart! A rendelések feldolgozása és feladása ettől függetlenül egész nap folyamatos lesz!
X

ÁSZF



I. A Szolgáltató
 

1. A www.konyvkalauz.hu online áruházat a REOL Online Sales Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
2. A Szolgáltató cégneve: REOL Online Sales Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató).
3. A Szolgáltató székhelye: 1119 Budapest, Hadak útja 2.
4. A Szolgáltató postai címe: 1119 Budapest, Hadak útja 2.
5. Adószám: 32348932-2-43. Cg: 01-09-419472, nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága.
7. A konyvkalauz.hu tárhelyszolgáltatója a Kontornet Bt. E-mail: info@startuzlet.hu

II. A szolgáltatás

1. Regisztráció

A megrendelések leadása az konyvkalauz.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.konyvkalauz.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadására regisztráció nélkül is, illetve regisztráció után is van lehetőség.

2. Átvételi lehetőségek

a, Személyes átvétel:

Személyes átvételre a 1119 Budapest, Hadak útja 2. sz. lévő csomagátvételi ponton van lehetőség. A rendelés leadása után automatikus üzenetet kap a rendelés megtörténtéről, benne a rendelés egyedi azonosítójával. A megrendelés feldolgozását munkanapokon 24 órán belül megkezdjük. Személyes átvétel esetén nem számítunk fel kiszállítási költséget. Az átvétel időpontjáról kollégáink minden esetben értesítik Önt a megadott e-mail címen. Megrendelése 5 napig vehető át a boltban. Amennyiben ha ez idő alatt nem tudja átvenni a rendelését, kérjük jelezze azt felénk a rendelés törlésének megszakítása miatt.

A személyes átvétel menete

1. A megrendelés leadása után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre arról, hogy megrendelése beérkezett hozzánk. Amennyiben e-mailünket még sem kapta meg, kérjük ellenőrizze levelező rendszerének spam mappáját.
2. Megrendelését feldolgozzuk, és kiszállítjuk a megadott szállítási módnak megfelelően.
3. Ezt követően kollégáink értesítik Önt az átvételről.
4. A megrendelt termékek ellenértékét bankkártyával és készpénzzel is kifizetheti átvételi pontunkon, vagy a futárszolgálat munkatársainál utánvétes és bankkártyás fizetési móddal egyaránt.

b, Foxpost automatába történő kiszállítás:

Több, mint 800 csomagautomata országszerte. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, a helyszínen csak bankkártyás fizetés lehetséges.

Megengedett legnagyobb dobozméret: 60 x 60 x 36, maximum 25 kg.

FOXPOST szállítási díjak (max. 20x30x60 cm):

0-25 kg

1 290 Ft


*Minden esetben utánvétes fizetés esetén +200.- forint utánvétkezelési költség kerül felszámításra az alapdíjon felül! 


FIGYELEM! 25 kg felett ez a szolgálatás nem vehető igénybe!

30.000.- forint felett a szállítási díj INGYENES!

c, Szállítás futárszolgálattal    

A feladást követő első, vagy második munkanapon történő rugalmas kézbesítés extra szolgáltatásokkal, 8-17 óra közötti időszakon belül megadott 3 órás intervallumban. (Nagyvárosokban 17-20 óra közötti kézbesítés felár nélkül kérhető, igényét kérjük a megrendeléskor a Megjegyzés rovatban jelezze!)

Maximális csomagméret: 40 kg, 100 cm a legnagyobb oldalhosszúság

A kézbesítés napján a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a várható érkezési időponttal és a futár telefonszámával. A kézbesítés előtt 1 órával a futár telefonon értesíti a címzettet. Háromszori sikertelen kézbesítés után a csomag a feladóhoz visszaküldésre kerül.

Utánvétes fizetésnél a rendelés összegét KÉSZPÉNZBEN, vagy BANKKÁRTYÁVAL IS ki lehet egyenlíteni. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és szállítást visszaigazoló értesítő levél tartalmazza.

futárszolgálati alapdíjak:

0-40 kg

1 390 Ft

40 kg felett

egyedi díjszabás alapján


*Minden esetben utánvétes fizetés esetén +300.- forint utánvétkezelési költség kerül felszámításra az alapdíjon felül! 

 30.000.- forint felett a szállítási díj INGYENES!

3. A rendelés folyamata

1.     A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2.     Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.

3.     Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4.     Megrendelés

5.     Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

6.     Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

7.     Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelése adatait.

8.     A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

9.     A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell csak végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell külön elvégeznie.

Kérjük, hogy kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására! Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel. Pontatlanul, vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Megrendelésének leadásához telefonos segítséget kérhet munkatársainktól.

4. Rendelések átfutási ideje

A megrendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, munkanapokon 9-16 óra között.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, vagy az adott munkanapon nem kerül sorra, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban vagy szóban visszaigazolja, hogy várhatóan mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az átlagos teljesítési idő szállítási és fizetési módtól, valamint az adott termék(ek) rendelkezésre állásától függően 1 és 5 nap között lehet.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a termékleírásokban szereplő, gyártók, vagy beszállítók által biztosított termékleírások tartalmáért, az abban megfogalmazott állítások törvényi megfelelőségéért.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Több részletben történő teljesítést a megrendelővel történő egyeztetést követően tudunk vállalni. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségek valamelyikén.

5. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: 1119 Budapest, Hadak útja 2.

Nyilatkozatát e-mailben is elküldheti nekünk az info@konyvkalauz.hu címre.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

A visszaküldött termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön felel, ha a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges minimális mértéket meghaladó használat miatt következett be. Ide tartozik különösen, de nem kizárólag a termék minden olyan használata, mely a személyes megtekintést, kézbevételt, kipróbálást, felpróbálást meghaladó mértékű és a termék állapotának romlásával jár. Az értékcsökkenés mértékét a visszaküldött termék vizsgálata után állapítjuk meg, melyről 7 napon belül értesítjük. Az értékcsökkenés összege a visszatérített vételárból kerül levonásra.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

6. Termékek

a, Adatok pontossága

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden es
etben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

b, Nyomdahibás, sérült termékek

A megrendelt termékek hibája/sérülése esetén a Vásárló kérheti a hibás termék kicserélését, kivéve, ha a kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kicserélést nem kérhette, úgy a termék visszajuttatását követően a Szolgáltató visszatéríti az árucikk Vásárló által kifizetett ellenértékét. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. A cseredarab átvételére lehetősége van a csomagátvételi pontunkon, vagy - igény esetén - díjmentesen kiszállítjuk a megadott címre, ahonnan a futár elhozza a sérült példányt.
Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom látható, úgy kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral.

III. Egyéb rendelkezések

1. Felelősség korlátozása

A REOL Online Sales Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Felhasználót, hogy csatlakozzon a Könyvkalauz weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
- Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

2. Hírlevél

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
A felhasználó jogosult az említett önkéntes hozzájárulását bármikor visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

3. Vásárlói vélemények

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

4. Panaszkezelés

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz a terjesztes|kukac|pult|pont|hu címen, illetve a +36-70-370-8799-es telefonszámon (munkanapokon 07:00-15:00 között). Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, a terjesztes|kukac|pult|pont|hu címen, valamint a +36-70-370-8799-es telefonszámon.

5. Adatvédelem

A vásárló tudomásul veszi, és elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Közzététel napja: 2019.04.26. ÁSZF visszavonásig és/vagy módosításáig hatályos, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak.

Webáruház értékelés

www.konyvkalauz.hu

4.9

Köszönöm a gyors ügyintézést

Haranginé kaszás Irén
Gyömrő

...

Pákozdy Katalin Eleonóra
Budapest

A Webshop szolgáltatása gyors, pontos.
Számomra a nehézséget a megközelítés jelentette. A Google Maps az Etele tértől még egy 20 perces gya...

Bartháné Kuti Éva
Budapest

Jó tapasztalataim voltak. Gördülékeny volt a rendelés, a kiszállítás. Köszönöm szépen!

Molnár Lilla
Polgár

Gyors kiszállítás. Megfelelő tájékoztatás.

Söpteiné Farkas Marianna
Balatonalmádi

Problémamentesen zajlott a vásárlás. Könnyű volt a termék nyomonkövetése.

Fogarasi Barbara
Budapest

Minden a megelégedésemre történt!

Bana Miklós
Budapest

Teljesen elégedett vagyok. Megbízható, gyors, jó kiszolgálás, korrekt : )

Hevesiné Németh Marianna
Zirc
Kosárba

KOSÁRBA HELYEZTED

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbáld újra!